eLVáLT aPuKa

eLVáLT aPuKa

Van-e rosszabb a csonka családnál? Naná! Ha az egyik szülő a másik és a gyerek ellen dolgozik.

Friss topikok

  • whale: Történt valami azóta? (2015.01.27. 13:15) most találtam
  • whale: Akkor még sincs vége? Jutottál azóta valamire? Esetleg a gyerek már nálad van elhelyezve? (2014.08.21. 08:31) Gyámhivatal újra
  • whale: Várható volt. 10-ből 9-szer ez a vége. Sajnálom. (2013.11.06. 09:58) Teljes kudarc. Vége.
  • whale: Te mikor akarod befejezni az exed basztatását? Szánalmas, hogy ehhez eszközül a kölyködet használo... (2011.02.19. 19:16) Szülői értekezlet
  • O.: Érdekes kérdés: én a mai napig EL AKAROM HINNI, hogy létezik Mikulás és Jézuska is, aki az ajándék... (2008.12.10. 17:03) Télapó? Mikulás?

Linkblog

2008.01.23. 09:11 leha

Ebéd előtt

Háháhá! Ez még meleg! Sőt, én is fortyogok!
Kb negyed órája felhívott ez a hülye picsa, hogy az van, miszerint ő lemondta az ebédet a mai napra az oviban. Azért, mert én nem mondtam meg, hogy mikorra megyek a gyerekért.
Ugyebár a mai nap nem egy sima nap, merthogy megyünk ovi után a mamihoz.
Igaz, hogy legutóbb tegnap szóltam neki, hogy alvás után, ahogy máskor is szoktam, elhozom és úgy megyünk. Igaz, hogy hó elején, az egész havi beosztással együtt ezt is leadtam neki. Igaz, hogy soha, ismétlem: SOHA nem hoztam el a gyereket se az oviból, se a bölcsiből ebéd előtt.
Persze mondhatnók, hogy bárki hibázhat. Még ő is. De egyrészt, ha így van, azt először neki kéne egy "bocsika" kiséretében felvállalni, másrészt szeretném, ha azok a telefonbeszélgetések, melyekben megkér, hogy az általa elkövetett hibákat próbáljam tompítani, nem azzal végződnének, hogy lebasz a saját hibájáért. Mert bizony lebaszott. Legközelebb szóljak már, hogy nem ebéd előtt akarom elvinni.
Hát, erre csak nagyon ordenáré káromkodásokat tudok reagálni. Ebéd előtt, bazmeg ... ha tehetem, alvás előtt sem hozom el, mert délutáni alvás nélkül nyűgös, hisztis lesz estére.
Hmmm... délutáni alvásra is van sztori.
Egyik alkalommal az ex-apósom adta át nekem. Adott hozzá használati útmutatót is (már ez érdekes. Összesen nem töltött vele annyi időt, mint én egy átlagos héten.), miszerint nem kell délután lefektetni, kibírja úgyis, ezt az anyjával egyetértésben így látják. Legalább nem kel fel túl korán reggel. Aha, az óvodapedagógusok meg mind hülyék.
Következő alkalommal, mikor az okos nagypapánál voltak délutánig és elvileg - megbeszélés szerint - nálam lett volna utána, meg is láthattam, hogyan működik ez a valóságban:
Kérte, hogy telefonáljak rá előtte 30-40 perccel, mert akkor a nagypapa behozza őket kocsival Nagykovácsiból. Mondtam, OK és a kért időben telefonáltam is. Azt is kértem, hogy ha már úgyis kocsival hozzák őket, akkor inkább a lakásuktól nem messze lévő csomópontnál találkozzunk, lévén nekik mindegy, én meg BKV-zom. Azt mondta, OK. Ez után a következő telefont már otthonról küldte. Elmondta azt is, hogy a gyerek elaludt (délután 4-kor), de ha akarom, felébreszti. Hát ugye egyrészt hogyne aludt volna el a négy éves gyerek, ha reggeltől délután négyig nem volt alvása, akkor viszont fél órára kocsiba rakták; másrészt ne ébressze fel, mert én nem vagyok a mostoha apja, inkább megyek érte másnap.

Szólj hozzá!

Címkék: alvás ebéd


A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltapuka.blog.hu/api/trackback/id/tr31308248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása