eLVáLT aPuKa

eLVáLT aPuKa

Van-e rosszabb a csonka családnál? Naná! Ha az egyik szülő a másik és a gyerek ellen dolgozik.

Friss topikok

  • whale: Történt valami azóta? (2015.01.27. 13:15) most találtam
  • whale: Akkor még sincs vége? Jutottál azóta valamire? Esetleg a gyerek már nálad van elhelyezve? (2014.08.21. 08:31) Gyámhivatal újra
  • whale: Várható volt. 10-ből 9-szer ez a vége. Sajnálom. (2013.11.06. 09:58) Teljes kudarc. Vége.
  • whale: Te mikor akarod befejezni az exed basztatását? Szánalmas, hogy ehhez eszközül a kölyködet használo... (2011.02.19. 19:16) Szülői értekezlet
  • O.: Érdekes kérdés: én a mai napig EL AKAROM HINNI, hogy létezik Mikulás és Jézuska is, aki az ajándék... (2008.12.10. 17:03) Télapó? Mikulás?

Linkblog

2008.08.30. 03:51 leha

Karatekutya

Ezt majdnem elfelejtettem, de ahogy az előző posthoz a tageket kerestem, a verekedésről rögtön eszembe jutott.

A vidéki kiruccanás alkalmával "verekedtünk". Ez kb abból ált, hogy leguggoltam, hátra tettem a bal kezemet és jobb kézzel nem engedtem, hogy elérjen. Nagyon bejött neki. Annyira, hogy muszáj volt megbeszélni, hogy miért olyan jó ez neki? Nos, kiderült, hogy szeret verekedni. Nem is biztos ám, hogy csak a kis Dominik a fő szemétláda az oviban (bár problémás gyerek, ez vitathatatlan), hanem lehet, hogy az én fiam is erősen részes a dologban?

Mondjuk tudtommal soha senkivel nem verekedet igazán, kivéve ezt a Dominik gyereket ... az a gyerek viszont sokmindenkivel akasztott már bajuszt az oviban, úgyhogy lehet, mégsem a fiam a hunyó :)

Erről szerintem megint nem beszél az anyjával. Hát én nem leszek az, aki kiad az anyjának olyan infót, amit ő nem akart kiadni. Próbálom a szavahihetőségem mellett a megbízhatóságomat is megőrizni.

De most akkor keressek neki gyerek judo edzést, hogy levezesse az energiát, vagy isten őrizz, hogy egy aggresszív köcsögöt még pallérozzanak a verekedés terén?

Szólj hozzá!

Címkék: verekedés


A bejegyzés trackback címe:

https://elvaltapuka.blog.hu/api/trackback/id/tr72640488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása